Žijeme Prahu

My žijeme v Praze a to je tady

Primátor Hudeček přednesl poslední projev před volbami

Napsat komentář

Primator_Hudecek

Na dnešní tiskové konferenci, poslední před volbami, předstoupil před novináře končící primátor hlavního města se závažným sdělením. Znění jeho projevu přinášíme v celém znění:

„Chtěl bych všem občanům poděkovat, že zvládli těch 16 měsíců, po které jsem jím byl primátorem. A musím říct, že jsem nebyl špatný primátor, jak se znám, mohl jsem být i daleko horší. Přiznávám, dostal jsem se na to místo za pomoci drobné zrady, ale bylo to v zájmu všech pravicových voličů, abych ČSSD historicky znemožnil podílem na moci v koalici s naší TOP 09, což se, myslím, i povedlo. Ale nechci zde rekapitulovat všechny své úspěchy, ostatně nikdy jsem nepracoval na pile, abych měl dostatečný počet prstů k jejich výčtu, jsem zde z jiného důvodu. Jak jistě víte, tak každý významný primátor Prahy měl svůj parník nebo stanici metra. Domnívám se proto, že bych si upřímně zasloužil, aby po mně byl pojmenován minimálně nový parník Pražské paroplavební společnosti, když už jsou všechny stanice nové trasy metra A pojmenovány a další stanice jsou v nedohlednu.

Tedy netrvám na tom, ale neškodilo by to, vždyť kdo jiný dal Praze tolik, co já, a to byla jen řečnická otázka, odpovědi nečekám.

Ani úplně nový parník sice zcela nevystihne celou šíři mé osobnosti, ale alespoň zhruba dokáže zachytit její obrysy a můj přínos Praze. Kdyby náhodou, a já na tom netrvám a vypsanou zakázku na jeho stavbu lze kdykoliv po zaplacení smluvní pokuty v řádu miliard i zrušit, měl parník nést mé jméno, navrhl jsem do zadávací dokumentace tyto nezbytné požadavky:

  1. parník bude poháněn solární energii a bude schopen plavby i za naprosté tmy v souvislé tři metry tlusté ledové pokrývce a bude schopen překonávat terénní překážky široké až 200 metrů;
  2. parník bude vybaven vnitřní cirkulaci všech energii a čističkou vody, která bude čistit vodu, kterou projíždí;
  3. na palubě bude několik kilometrů kvalitních a hladkých cyklostezek, dětské hřiště, kluziště a národní fotbalový stadión;
  4. uvnitř parníku se budou lidé dopravovat metrem;
  5. parník bude stát maximálně zhruba tolik, jako jiné neperspektivní projekty jako je například tunel Blanka či prodloužení metra na trase A;
  6. na parník by se mělo vejít zhruba 23.000 cestujících.

Největší výhodu nového parníku nesoucího mé jméno spatřují v tom, že s parníkem můžeme vždy zvednout kotvy a odjet někam, kde nám, těm rozumným Pražanům, budou rozumět. A proto apeluji na všechny rozumné Pražany, aby si včas zakoupili kartu Pražana, nebudu sice své příznivce na palubě lodi Primátor Hudeček přímo lustrovat, ale karta Pražana jim může přispět třeba na lepší kajutu. Zároveň bych chtěl apelovat na pana prezidenta Zemana, aby stavbu kanálu Odra-Labe-Dunaj zahájil co nejdříve, mí Pražané budou kanál potřebovat, zvláště budou-li mě volit.“

Zanechat Odpověď

